გაკვეთილის გეგმა

                                 
 გაკვეთილის მთავარი თემა
 მსოფლიო გეოგრაფია
„საერთაშორისო ორგანიზაციები“

სწავლების საფეხური
10 კლასი

მოსწავლეთა პროფილი


24 მოსწავლე
განსაკუთრებული საჭიროების მქონე მოსწავლეთა რაოდენობა- 0


გაკვეთილის
მნიშვნელობა/აქტუალობა

მოსწავლეები შეძლებენ იმსჯელონ საერთაშორისო ორგანიზაციების შექმნის მიზეზებსა და მიზნებზე,განსაზღვრონ თითოეული ორგანიზაციის ფუნქცია- დანიშნულება და დააკავშირონ მათი როლი გლობალურ ასპექტში.


გაკვეთილის მიზნები და
შედეგები

geo.X.2. moswavles SeuZlia  gaaanalizos qveynebis adgili msoflioSi rigi socialuri
da ekonomikuri parametrebis mixedviT
.geo.X.3. moswavles SeuZlia qveynebis klasifikaciis
safuZvelze gaaanalizos maTi ganviTarebis perspeqtivebi.
geo.X.4. moswavles SeuZlia Seadaros erTmaneTs qveynebi sxvadasxva maxasiaTeblebis mixedviT da imsjelos msgavseba-gansxvavebis mizezebze.
 წინასწარი ცოდნა

ქვეყნების განლაგება კონტინენტების მიხედვით. განვითარებული და განვითარებადი ქვეყნების ცნობა. ნავთობ-მომპოვებელი ქვეყნების ჩამოთვლა.


შეფასების საგანი და
პროცედურები

მოსწავლეების შევაფასებისთვია გამოვიყენებ  განმსაზღვრელ შეფასებას: მოსწავლეთა წარმატებებს  დავადგენ მათი  ჩართულობით, სწორად შესრულებული სამუშაოთი, გუნდური მუშაობის გათვალისწინებით, 
 სასწავლო მასალა  და
ტექნიკური რესურსები

სახელმძღვანელო, წინასწარ მომზადებული ვენის დიაგრამა, კომპიუტერი,


გაკვეთილის მსვლელობა


1.       მოსწავლეებისთვის მიზნის  გაცნობა და შეფასების რუბრიკის განხილვა.1წთ
2.       გამოწვევის ფაზა.5-6წთ
კითხვები  წინარე ცოდნიდან:
             რატომ იქმნება საერთაშორისო ორგანიზაციები?
რის მიხედვით შეიძლება განვასხვავოთ ორგანიზაციები ერთმანეთისგან?
რომელ ორგანიზაციებს იცნობთ?

3.       მოსწავლეები ასახელებენ  ორგანიზაციებს და მიაკუთვნებენ თავის გამომხატველ ლოგოს.9ხდება პრეზენტაციის მეშვეობით)
მაგ. 5-6წთ




4.       მოსწავლეები ასახელებენ  ნატოსა და ევროკაშირის შექმნის თარიღს და შემავალ წევრ ქვეყნება ალაგებენ ვენის დიაგრამაში. უნდა შეძლონ ჩამოთვალონ საერთო წევრები და განასხვავონ ის წევრები, რომლების არიან  ნატოში და  არ  არიან  ევროკავშირში.( ურიგდებათ წინასწარ მომზადებული ვენის დიაგრამები წყვილებში და ჩამოწერენ შემავალ წევრ  ქვეყნებს)12-15 წთ



5.        წინასწარ გამზადებულ თაბახზე მოსწავლეები აფიქსირებენ  თავიანთ  აზრს და მსჯელობენ  ორგანიზაციების შექმნის და არსებობის  დადებით და უარყოფით მხარეებზე.10-12 წთ

ორგანიზაციის დასახელება
დადებითი  მხარე
უარყოფითი მხარე
ნატო


გაერო


ევროკავშირი


ოპეკი



6.       დასკვნითი  სახით  ხდება  გაკვეთილის  შეჯამება, და მოსწავლეების შეფასება. 5-7 წთ.








No comments:

Post a Comment