შეფასების რუბრიკები


განმსაზღვრელი შეფასების რუბრიკების კრიტერიუმები

პრეზენტაცია


პასუხობს სათაურს
2

შემოიფარგლება კონკრეტული თემით
1

ფლობს აუდიტორიას  ( იყენებს მიმიკას, ჟესტიკულაციას, ინტონაციას)
1

საუბრობს გამართული სალიტერატურო ენით და იყენებს შესაბამის მეცნიერულ ტერმინოლოგიას
2

იყენებს განსხვავებულ წყაროებს
1

ადარებს მოვლენებს, ფაქტებს, საგნებს
1

იყენებს თვალსაჩინოებს
1

იცავს დროის ლიმიტს
1


კრიტერიუმები
ძალიან კარგი 10
საშუალო  9-8
საშუალო 7-6
დაბალი 5-1
ჯგუფის მიერ სამუშაოს მიზნის გააზრება
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი ნაწილობრივ  გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა
ჯგუფის მიერ სამუშაოს ორგანიზება
სამუშაო კარგად ორგანიზებული იყო, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები სწორად და თანაბრად გადანაწილდა
სამუშაო კარგად ორგანიზებული იყო, მაგრამ ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
სამუშაო  ნაწილობრივ ორგანიზებული იყო, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები სწორად და თანაბრად გადანაწილდა
სამუშაო ორგანიზებული არ იყო, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არ გადანაწილდა
ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
გააჩნიათ საუკეთესო ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების  უნარი
 საკმარისად გააჩნიათ საუკეთესო ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების  უნარი
 ნაწილობრივ გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების  უნარი
არ გააჩნიათ მოსმენისა და აზრთა გაზიარების უნარი
დროის ლიმიტი
საუკეთესოდ იცავენ დროის ლიმიტს
საკმარისად იცავენ დროის ლიმიტს
უჭირთ დროის ლიმიტის დაცვა
ვერ იცავენ დროის ლიმიტს
თანამშრომლობა
ჯგუფის ყველა წევრი იყო აქტიური და სამუშაო ნაყოფიერი, ჯგუფის წევრებს შორის იყო პოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები
ჯგუფის თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური და სამუშაო ნაყოფიერი, ჯგუფის წევრებს შორის ძირითადად პოზიტიური ურთიერთობები           
იყო                 
მხოლოდ ერთი-ორი მოსწავლე იყო აქტიური. პასიურ წევრებს შორის ზოგჯერ ურთიერთობები იძაბებოდა                 
ჯგუფის  წევრები არ აქტიურობდნენ
ჯგუფის წევრებს შორის არ შეინიშნებოდა თანამშრომლობითი ურთიერთობები.           

No comments:

Post a Comment