განმსაზღვრელი შეფასების
რუბრიკების კრიტერიუმები
პრეზენტაცია
|
პასუხობს სათაურს
|
2
|
|
შემოიფარგლება კონკრეტული თემით
|
1
|
|
ფლობს აუდიტორიას ( იყენებს მიმიკას, ჟესტიკულაციას, ინტონაციას)
|
1
|
|
საუბრობს გამართული სალიტერატურო ენით და იყენებს
შესაბამის მეცნიერულ ტერმინოლოგიას
|
2
|
|
იყენებს განსხვავებულ წყაროებს
|
1
|
|
ადარებს მოვლენებს, ფაქტებს, საგნებს
|
1
|
|
იყენებს თვალსაჩინოებს
|
1
|
|
იცავს დროის ლიმიტს
|
1
|
კრიტერიუმები
|
ძალიან კარგი 10
|
საშუალო 9-8
|
საშუალო 7-6
|
დაბალი 5-1
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს მიზნის გააზრება
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი კარგად ვერ
გააცნობიერა
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს ორგანიზება
|
სამუშაო კარგად ორგანიზებული იყო,
ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები სწორად და თანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო კარგად ორგანიზებული იყო,
მაგრამ ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო ნაწილობრივ ორგანიზებული იყო, ჯგუფის წევრებს შორის
ფუნქციები სწორად და თანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო ორგანიზებული არ იყო, ჯგუფის
წევრებს შორის ფუნქციები არ გადანაწილდა
|
ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების
უნარი
|
გააჩნიათ საუკეთესო ურთიერთქმედებისა
და აზრთა გაზიარების უნარი
|
საკმარისად გააჩნიათ საუკეთესო ურთიერთქმედებისა
და აზრთა გაზიარების უნარი
|
ნაწილობრივ გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა
გაზიარების უნარი
|
არ გააჩნიათ მოსმენისა და აზრთა გაზიარების
უნარი
|
დროის ლიმიტი
|
საუკეთესოდ იცავენ დროის ლიმიტს
|
საკმარისად იცავენ დროის ლიმიტს
|
უჭირთ დროის ლიმიტის დაცვა
|
ვერ იცავენ დროის ლიმიტს
|
თანამშრომლობა
|
ჯგუფის ყველა წევრი იყო აქტიური და
სამუშაო ნაყოფიერი, ჯგუფის წევრებს შორის იყო პოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები
|
ჯგუფის თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური
და სამუშაო ნაყოფიერი, ჯგუფის წევრებს შორის ძირითადად პოზიტიური ურთიერთობები
იყო
|
მხოლოდ ერთი-ორი მოსწავლე იყო აქტიური.
პასიურ წევრებს შორის ზოგჯერ ურთიერთობები იძაბებოდა
|
ჯგუფის წევრები არ აქტიურობდნენ
ჯგუფის წევრებს შორის არ შეინიშნებოდა
თანამშრომლობითი ურთიერთობები.
|
No comments:
Post a Comment